Diskussion 1

Jag hade länge diskusson om cs och våld spel...och jag tycker cs är ett totalt värdelöst spel som borde fan läggas ner...medans christer försvar spelet...för han tycker att jag inte ska vara arg på spelet de är inte spelets fel de är jockes val om han spelar..å de är ju sant...men sen så fattar jag inte vad som är som är så kul å springa döda varandra för sen ställa sig upp för att igen ska dö å så fortsätter de..att inte folk lessnar...jag kan inte förstå att många kan spela de...dom spinger ju inte verkligheten å skjuter folk hur kan man då idas spela ett sånt spel dagarna...igentligen så fattar jag inte varför man gör våld spel...vi har så mycke våld i i världen och våld skapar våld..varför då göra de i spel?...visst de är bättre å spela än att göra de på riktigt men de finns idioter som kommer på en massa saker..man ger dom ju en möjlighet genom våldspel...visst så kankse de skulle vara tråkigt i längden om inte våld spel fanns...men nå skulle vi klara oss utan de..men sen är ju spel så beroende framkallande...folk som sitter dag ut å dag in å spelar massa spel...jag har en karl så jag vet han har sakt ja jag lovar ska trappa ner..men de funkar inte han har ju bara börja spela mer mer...de går inte trappa ner sluta helt...å sen finns de spel som man först betalar för att köpa å sen betala i spelet för att fortsätta spela å för olika gubbar jag talar om wow...totalt tallanglöst..allt är ju bara för att käna pengar för dom vet att folk kan lätt fasna för spelet...visst ska man få spela men om man gör de med måtta med de värkar fan inte finnas nå måtta med dom här spelen...vuxna människor som sitter å spelar jämn..eller ska vara vuxna...dom blir jävligt lata som bara spela orkar ingenting...tar inge ansvar..å klagar sen att dom inte har nå pengar eller å göra..men för fan väx upp..klipp er å skaffa er ett jobb..man har inge liv om man bar sitt å spela...gör nånting av livet i stället de är för kort för att slösa bort på skit..så lägg ner skiten..och sitta försvara spel som inte är bra i längden å dom flesta som spelar gör ändå inget annat rör sig knappt...inte så konstigt att vi människor är så feta..och är bereonde...de finns inget att försvara..de som att jag skulle sitta å försvara att alkohol är bra..bara massa skit snack..!
fan tacka harpan..haha...

vad tycker ni?

nej nu ska ta mig en fika sen ser man vart dagen styr

see ya!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!