1 januari 2009

Då är de ett nytt år...känns väldigt jobbigt med ett nytt år...haha..å de vådar inge bra..för de första så får jocke inte vara kvar på konsum å de suger som fan...å sen vet inte jag om jag får vara kvar heller så de känns som en dåligt början på detta år...men får hoppas att de kommer bli bra...jag har allafall jocke å de får mig å gå framåt...
men nyåret har varit bra i allafall...var först hos anders och vickey prata å dom bjöd oss på chamanj...jätte gulligt..for senare till stan å var med jimmy å gänget...smälde raketer men de gick inte så bra för killarna..hahaha..men vi så allafall på de stans fyrverkerier...men jag hade de skit kul allafall...mycke mer värt detta år å få vara med mina vänner som jag älskar mest...men jag minns inte riktigt hela kvällen...hahaha..men de var de fler som inte gjorde:p...vart ganska knall men de var för de chamnjen jag å tove dela på...men jag tog mig hem allafall...att jag gick kom jag inte ihåg..haha..men men..jag säger bara de jag inte minns har inte hänt..haha...idag har jag varit fruktansvärt bakis så de finns inte..var typ full när jag vakna vid åtta å ringde jocke..han höll på slå ihjäl mig..hahaha:p...så jag å tove har lega i soffan å sett borta med vinden eller vad den hette faktiskt en jätte bra film men fruktansvärt låång...
å i morgon blir de hemfärd till lycksele..lite tråkigt tycker jag å lämna alla vänner kommer sakna dom fruktansvärt mycke...men vi ses väl snart igen...love you<3....men de känns skönt å få komma hem till jocke som håller på längta ihjäl sig...han kommer nog bli lycklig i morgon...å sen min lilla kissemiss...
men tack alla för ett bra nyår å alla fester juldagen å annandag..jag har haft skit skojj=)
sen måste jag bara säga att jag var så jävla arg på nyår så jag höll på spricka...där står han lagar mat till folk å så kommer dom inte...hörde inte utav sig..svara inte när han ringde...fyy fan vilka jävla idioter..skulle vilja slå in ansiktet på er...hur fan kan man göra så...jocke var ju jätte ledsen å de kan jag förstå....vad är de för människor..å de är inte första gången jocke å jag blivit sviken...jag måste säga att de bor fan nästan bara idioter i lycksele!!...man kan fan inte lite på nån..när jag fick höra de igår kände jag bara nää nu jävlar tar jag mitt pick å packa å flyttar till lule...ååhh blir så arg...
ne nu ska jag packa min väska sen gå å lägga mig..å så ska jag träffa söt jeanette i morgon innan jag far=)
alla bilder från lule kommer sen:p
God Natt !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!