12/1

åååååå..jag har så ont i huvudet..jag är så jävla trött jag idsa fan inte göra nånting just nu..ska bara ligga å fisa i soffan..så har jag haft så ont i hjärtat..vet inte vad de är...även fast de är odiskat stökigt men de bryr jag mig inte om just nu jag har så ont...de ska vara lite stökigt då vet man att man lever..hehe..å för två dagar sen så tog jag bort min kära lunar...haha..har haft den sen 2003...jag kände nää undra om man ska ta å växa till sig lite..haha...annars har man väl inte gjort så mycke..jag har varit å brumma lite bil på trafikskolan..jag var så nervös för jag inte kört på en månad tänkte om jag hade glömt bort...men de hade jag ju inte..haha..de gick bra förutom att han tyckte att jag körde lite för fort ibland:p..sen har jag varit på banken för jag har inte kunna betala min räkning så vart less å gick dit..men de var inte konstigt för jag hade inge sånt att kunna betala..haha..de är en tjänst man måste betala men hon var som så snäll å sa att jag slapp..men betealar för kvartal..men fick de gratis:p..men de är ju därför jag är så bäst..haha..sen så vilel hon prata pension med mig så jag har fått en tid så då ska jag få se hur mycke jag har..haha..de kan ju inte vara mycke nån krona så där:p...jag å jocke har börja se en serie som heter veronica mars den går på tvåan men nu har vil ladda hem den har suttit å sett den i går å idag..den är sååå bra:p...men vi har ju som inte så många kanaler 1 ,2 och fyran så mna har ju som börja följa dåliga serier som helt plötsligt blivit bra..haha..som andra avenyn den är ju ingetnligen inge bra..men har sluta följa den nu har inte sett den på länge..sen har man sett lite på livet i fagervik..hovva..haha..
nu har jocke farit i väg å prata med nån han ska börja gå ner i vikt börja med cambridge eller hur de stavas han har hållt på med de förut..men han har inte skött sig om man säger så..men nu måste han skärpa sig å göra lite  nytta..hehe..vi får se vad han säger när han kommer hem..då kommer jag att äta själv ett tag:p..
nu ska jag lägga mig i sängen en stund jag klarar inte av å sitta vid datorn..jag mår inte bra idag...
Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!