13/1

Idag har jocke börja med sitt medel som han ska hålla på med i tio veckor...lååång tid..s de blir inte äta så mycke gotta för mig..för både jockes skull å inte läska:p och min egen får se hur de går..haha..har nyss varit ute å gått jätte skönt med och äntligen har jag fått med mig jocke..de är bra att han fått motivation jag vet han kommer klara sig bra=)annars idag har vi städa och diska så nu ser de riktig bra ut här hemma får se hur länge de håller i sig..haha..å som vanligt ont i huvudet de är andra dagen jobbigt som fan..men har som inga pengar att gå till läkare så får ha min konstiga sjukdom kvar..haha..får se hur länge de håller i sig värken annars kanke man måst fara å kolla upp sig:p...sen har jag sökt jobb på roasters i lule så får hoppas dom hör av sig..och får flytta tillbaka till lule..nå har jag de bra här men jag har som inge liv här..jag trodde de skulle vara anorlunda de är som mysigt i en liten stad alla vet vem alla ungifär att man håller ihop som..men de har som visa sig att de gör de inte..jag har varit med om saker som jag tycker är sjukt hur folk har bettet sig ljuger..kommer å går som man å sen helt plötsligt bara försvinna i flera veckor utan att höra av inge svar..så man kan säga att jag och jocke är som ensam...nå har man försökt att få kontakt men de som man säger att dom ska höra av sig för hitta på nå men de händer som inte...visst de hände mig mycke i lule..men har som mer vänner där..så för mig känns de som att jag vill hem...men vi får ju se hur de blir å vart man hamnar en dag i taget...
igår var i hos en gammal polare till jocke spela gitarr hero å trummor hade han åxå men de var mycke svårt även fast jag todde jag skulle kunna..jag har ju spela trummor förut men de på spelet är i försig inte samma sak...men jag var rätt bra på trummor de var de jag spela mest i skolan..vi hade ett band åxå när vi var mindre bara tjejer å jag spela trummor..haha..jag drömde om att bli proffs på de spela i nån band...men den dagen är förbi..men de är lite synd jag skulle ha fortsatt...men de var väl inte så konstigt man börja med de när man har en storebror å som hade trummor på sitt rum..haha..men han är musikalisk han är jätte duktig på gitarr kan sjunga ganksa bra..han har haft ett band i tonåren..hehe..jag har varit ganska musikalisk men inte nu längre..haha..de var ett tag sen man höll på..sjunga är väl då de ändå men så bra är jag inte men helt okej...men jag älskar å sjunga de är de bästa jag vet...musik är de bästa som finns jag kan inte lev utan de..
Såg på tv idag om oralsex...visste ni att oralsex löper jätte högrisk att få canser..strupcanser tror de var..de mycke högre risk att få de än av rökning...så de är helt sjukt..så där ser ni man ska inte hålla på gå runt å tro man kan göra allt utan risk när de gäller sex..så skippa förspelet å gå direkt på sexet...haha..de så de ska vara..haha..
 
I morgon gäller de..


Kommentarer
Vicky

haha.. ska man tro på allt man får cancer av så skulle man inte kunna äta eller göra något =)

2009-01-14 @ 12:02:53
URL: http://victoriasdag.blogg.se/
sophie

HAHA men shit cancer av oralsex, ja då får man väl sluta med allt nu, man får väl bara sitta och glo i en vägg och hoppas på det bästa ;) haha





Du har väl hål i tungan? :p

2009-01-18 @ 19:42:55
URL: http://soffoos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!