20/1

satan så trött jag var i morse när jag vakna..skulle å rådgivingen på banken..å hör å häpna om pension..haha..vi kolla hur mycke jag hade...å jag hade 687 kr på min pension...så rik jag är...haha...så sen så betsämde vi att banken tar hand om mina pengar så får jag information av dom å så å de är lika bra eftersom jag inte fattar mig på sånt...sen har jag städa å diska å de luktar såå gott nu inge sop lukt..haha..vart å handla lite..åå vilken god mat jag fick även om jocke inte får äta vanlig mat så lagar han den åt mig..haha..kyckling å ris å nån sås jocke koka ihop av saker..haha..å de var så gott..kyckling är de bästa som finns..förrutom gravad lax för de finns de inget som slår..och så vill jag bara informera till alla galningar i lule att kära tellan kommer hem till helgen..de var väl roooligt...men anledningen igentligen är för att maria fyller 40 och vi ska överraska henne=)..så de blir väl vara hemma då..men jag har tid å träffa er vänner åxå..och sen kommer jocke med den här gången de är skit kul och sen de bästa av allt så kommer jag å jocke få ha egen lägenhet vid mamma mitt i stan kan de bli nå bättre nää jag tror inte de..men de bästa var om jag kunde köra bill till lule..såå om de är nån är snäll å har nån bil som ni kan låna mig..*blink blink*..jaja men de blir nog bra..å jag längt till helgen så jag spricker=)...ååå ge mig fredag:p...
så nu är ni alla informerad...sen är de upp till er å höra av er..visst jag kan höra va mig lite men jag ids inte göra allt..inget bängel denna gång..
Nu ska jag på promenad ska se om jag får med mig jocke

Kommentarer
* K Y S S A R

aaah nice :D



håller med dig om att det är fult om det blir för mycket.



Min betyder , mitt stjärnvecken på kanji :D

2009-01-20 @ 19:26:00
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Anonym

kanske att ja är :) jo de hade varit kul ett tag sen nu. kram

2009-01-21 @ 00:08:29
URL: http://puffmajz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!