22/1

Jag fatt ingenting jag vakna i morse gick på toa å märkte att jag blödde som fan..hur är detta möjligt?mens igen?...jag hade ju mens för typ två veckor sen...å de blöder nå otroligt..jag förstår inte..blev faan nojjig alla tankar flödade..så här har jag aldri haft de ha haft som vanlig alltid å nu detta..fortsätter måste jag kolla upp de detta kan ju inte hända...eller?..jag vet inte..haha jag vet ingenting :p ...men jag var till arbets idag å prata lite de var inte så mycke denna gång fanns inte så mycke å göra men jag skulle bli intagen i de där gemensamma taget stod på nån lista jaha då var de bara å vänta..men sen när jag kommer hem ringer hon att jag blivit intagen å så givetvis börja i morgon skulle träffas på tjärhovet kl 9 för att göra studie besök...men vad i helvete tänkte jag...men faan jag skiter i de jag vill till lule..jag brukar inte göra så här brukar inte skippa nått möte eller nå men nu ids jag fan inte nu när jag bestämt att åka iväg..men dom gör ändå inge vettigt å jag får inte jobb för de så..får börja gå när jag kommer hem när nästa möte är vet jag inte men dom får informera mig..men i morgon far vi till lule såå skönt..åker tio sex i morgon tidigt tidigt men kommer vara så skönt och få heela fredagen ska gå på stan med marie=)..kul å se henne..har sakna henne..har ju prata nån timme med henne idag så..hehe..
blir stort sett packa och in i duchen nu och sen nästan hopp i sängen..hehe..
ni får ha en trevlig helg=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!