27/1

första dagen på de där gemensammataget..var på tjärhovet från nio satt å lyssna på en gubbe som berätta om komvux och lite om folkhögskola..sen så fika vi..sedan så prata en tjej om facket och a-kassan..sen var de lek time..haha..satt å å kolla på när dom spela gitarr hero och biljard..vi skulle laga lunch de var två killar som skulle göra korvgryta men de sluta med att jag stod i köket å hacka grönsaker..den vart jävligt god=)..måste jag göra hemma nån gång..sen var vi på arbets för nya ica ska öppna..ooo..haha..men de var så jävla mycke folk fick fan panik..han berätta lite om ica sen fick vi nummerlappar men de var så många så från nummer 50 skulle dom ta på torsdag så jag å jocke ska vara där på torsdag morgon..vi är inte så posetivt inställt på att kunna få jobbet..haha..kankse inte så bra men jag å jocke sa i våran vanliga otur så får vi de inte..jag vet man ska inte tänka så men vad ska man göra när man har gjort så här i flera år man är inte så frammåt..men då fick jag en annan gllad nyhet=)..åde var att dom ringde från olivers som ska öppna nya sportbaren i lule å ville att jag skulle på intervju så ska dit på tisdag=)...såååå roligt så kankse blir å åka redan fredag..jag hoppas jag hoppas jag får de..vill inte vara kvar i denna skithåla!...så jag har varit glad hela dagen för de...
de har varit en bra dag..fått ett schema för veckan dom träffas ju varje dag de är ju kul att få göra någont om dagarna..men sen börja dom prata om eget arbete som sen ska redovisa..vad faan!är de nån skola jag kommit tillbaka till...jag gick ju ut skolan för slippa sån skit..jag vägrar göra sånt..

jag märker att jag är inte så bra med min stavning eller att skriva meningar ibland..haha..men jag ork fan inte ändra på de när man publicerat de..:p
fy vilken huvudvärk jag har ska väl gå göra nå annat
sen ta nya tag i morgon


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!