29/1

Då är de snart helg såååå skönt..hehe..på morgonen var jag och jocke på arbetsintervju om ica..satt en timme å vänta med nummerlapp i handen..de gick ganska bra vart lite öööö på en frågorna..man tror att man vet vad man ska säga men tar de stopp..å de var jocke första arbetsintervju...men förbannat trött var jag..var sen på ame satt vid datorn gjorde cv å nå projekt arbete vi skulle skriva om nå man vill jobba men å kolla upp vad de kräver för utbildning å de..hargjort klart de nu..men jag vill fan inte redovisa de i morgon...men jag hoppa ju in i gruppen å dom har hållt på med de i två veckor medans jag börja å skriva idag..snacka om att jag är snabb..haha..sen har vi varit på hedlundas snickeri på studiebesök..de var jävligt stort fast utvändingt ser de inte alls stort ut..men dom gör hyllor och sängar vissa sorter då å hör och häpna åt ikea..så de är ikea hyllor som görs i lycksele de var lite spännande..haha..de trodde jag inte trodde allt gjort i kina typ..haha..

Imorgon åker jag äntligen till lule...wiiii !!...hade tänkt gå på bolaget idag men glömde bort de å så fick jag skjus hem..men får göra de i morgon men de lär bli stressigt..kommer sent till lule vid tio tiden lite trist men får se om jag ids dricka då kankse ta sig en jävel..men alla värkar vara så tråkiga..så är de inte många som svara på mina sms..dumma:p..men lördag blir de fest..ska bli så rooligt..hehe..
nej nu ska jag diska sen ska jag tvinga mig ut på promenad ides inte igår är såå jävla trött..

In i dimman !!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!