Blogg fight !

Jag bruka inte läsa så många bloggar bara mina vänner typ..men har haft lite å göra så har gått in å läst på olika bloggar...de är som att de är en figt mellan bloggarna..alla snackar skit om alla..!...
har mest tjejers...flera har har många som läser ens blogg..å känar pengar på de..men ändå så skriver dom om samma sak!...och ser likadana ut...blonda brudar med rosa läppar som tycker dom är så himmla snygga å så himmla kända..men ändå klagar dom på varandra!?..jag fattar inte..säger att dom sticker ut..de gör dom ju dom knappast..vet hur många blonda med plutande läppar som finns som har en kaxig blogg...
dom får mycke dumma kommetarer att dom är fjortis ena med de andra..men de är ju dom som verkar ta åt sig..fatta inte att man orka kommentera..dom är lika mycke "fjortisar" själva..trodde nästan att de ordet borde förvinna när man är 18..men tydligen inte...alla beter sig som 14...okej alla kankse inte är seriösa..vad vet jag men att orka vara någon som man inte är bara för att käna pengar på de är löjligt..inte för att jag fattar varför man ska kunna käna pengar på en blogg..skaffa ett jobb för fan!..haha...
sen så är många som gör läppförstoring å förstora brösten...om man nu tycker man är så himmla snygg varför då behöva göra de?!...visst man får göra vad man vill med sin kropp..själv tycker jag de är jävligt ful...man ska vara äkta!..de är såå mycke snyggare att vara äkta!...

Prat om bantning...massa tips..att de är så bra att prata om de...jag är bara så jävla less på de..de är fan bara tjatigt!..okej kan väl vara bra att få tips om att gå ner i vikt..men blir trött på allt prat om kropp och utseende..ju mer man prata om ju mer dåligt mår dom som vill bli smalare av allt dessa tjat!..grattis du lyckas gå ner i vikt!!..slut tjat om de!
Vad nöjd med du har!...okej blir de så att de blir skadligt att vara så tjock eller för smal då förstår jag!..men så länge du mår bra av de så..själv tycker jag de är inte så himmla sexigt med smala tjejer ser bara mest beniga..men visst är dom fina på sitt sätt..

nu kom jag från de jag tänkte skriva...men tycker man ska lägga ner å klaga på folk..vi ska ju i stället få oss alla att må bra stötta..för dom som klagar på andra människor är inte så bättre själv..å alla tjejer som håller på de vise ni sticker inte ut i mängden..ni är presic likadana..med era dagens outfit å hur man sminkar sig!
fan trodde människor kunde vara mognare..men tydligen inte..okej om man är 15 , 16 då har man inte riktig lärt sig än...men är man 18 år borde man ha lärt sig å bete sig...
Gu vad man känner sig gammal ibland...haha..!
faan hur många av dom tjejerna skulle gå osminkad och ha mjukisbyxor på fest..å gå ut i foppa dojjer..haha..inte många!..slappna av brudar..!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!