Idag kommer mina Lulebor<3

Jag måste börja med och säga att jag HATAR våran tvättstuga..för de första är maskinerna värdelösa..de typ kvar tvättmedel i de facket man stoppar eller så den innan ett värdelöst tvättmedel!..sen så blev mina svarta thirts vit fläckiga med tvätt medel..less!!..sen har vi ett torkrum inte torkskåp..så när man har haft tvätten ändå typ hela natten så är kläderna svinblöta..ska fan klaga!..ska ha ett jävla torkskåp!..vem fan vill hänga tvätt över hela lägenheten som är blöt..så har legat irriterad så har inte sovit så bra...

Men nu är jag på bra humör för nu kommer mina älskade lulebor!!..guu så jag längtar!!...men dagen har hittills gått fort har städa hela lägenheten..så har vi haft städ hjälp av nicke..å han har gjort de jag sakt å direkt..inte jocke som väntar..haha..tack för hjälpen!..så nu har jag duscha och färga mitt hår..vart inte färgen på förpackningen..men de gör inget..min utväxt är borta..haha..så har älsklingen färgat mitt hår denna gång=)...
Nu ska jag på bolaget...sen blir de nudlar till middag typ..sen sitta å vänta..drygt!
Ha en trevlig helg!
Puss !

Love ya <3
mitt ny färgade hår :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!