Jävligt kul helg !

Vilken sjukt bra helg jag haft..och den har känts otroligt lång men tog ändå snabbt slut..dom kom på torsdag..jag å jocke sa vi ska inte supa..haha..men tror du inte blev de en då med massa jäkla flum pussar och kramar..så kul att dom änlitgen kom..
Var trött som ett as fredag..sov ingenting..för vi sov 5 pers i våran säng..men jag la mig på soffan sen med klotski..låg typ hela fredag och flumma och hoppa i sängen..gick å käka sen på frasses..sen bar de iväg igen å börja å drick...så kom ju mina kära evelina från skellefte=)...kom en massa folk..har ingen aning vilka alla var..å hur många som kom..sluta med bängel..men de vart ändå fort lungt...lördag var jag bakis som ett svin men jag och evelina öppna en ny jävel så vid fem på morgonen..haha...var bakis till och med hela kvällen vi drack..hade bara två öl kvar...men jag fick ju mer..men de gick segt å dricka men humöret var på topp med party hatt och parrasoll på huvudet...men flickorna kom på att dom skulle till öl tälte men jag ville inte de regna..så de blev bara jag ,jocke , nicke och evelina kvar som drack och snacka bra snusk..vi hade värsta party kläderna..haha..jag och helena sprang om kring med storhuvtröjja..vi sminka oss en kväll..haha..orka!..härligt att bara festa och se ut som man vill..sliten..haha...tjejer borde vara lite mer sånt..skit i sminket och kläderna..ha mjukisbyxor och killkompisens huvtröjja..evelina hade jockes stoor thirt på sig..haha..

helgen har varit otroligt kul!..vi är inte normala någonstans..bara flumma..och de mesta vi prata om är snopp , bröst och snusk..haha..och de har innehållit allt en fest sak ha..någon har bråka,annan spytt,nån ha visa brösten och kuken , någon har gråtit...jaa presic allt..som de ska vara..haha :p...men jag måste ändå säga att nicke och jocke har varit underbar som lagamaten och städa de mesta=)tack!...sen har ju faktiskt alla hjälpt till och de har varit bra denna gång har ju sätt ändå ganska bra ut=)..så gick så fort å städa på söndag när alla farit..
Tack för en jätte bra helg!..bästa motorveckan än så länge..har ju bara varit med om två..haha..men ändå..
jag har fått vara med dom jag älskar mest på denna jord!..dom är de bästa jag har!..vill aldrig någonsin mista dom!

Snacka om jag var seg på måndagen..haha..å jag är jävligt trött nu!..men jag är ledig i morgon..skööönt!

Puss!
 

Togs många bilder men dom kommer på pixbox



Kommentarer
Helena

var en riktigt kul helg! :) ville inte att den skulle ta slut! :/



Puss o älskar dig o tack för att vi fick komma :)

2009-07-30 @ 00:48:23
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

hehe o osminkade var vi :) och ni i myskläder typ o jag i shorts/linne o klänning/leggins, skönt som fan :P

2009-07-30 @ 00:49:17
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!