Klippt mig !!

Idag har jag ÄNTLIGEN fått klippa mig..så himmla skönt att vara kort hårig..stackars tjejen som jag bängla om förklara på ett unigfär jag ville ha de..så vi fick kolla i i tidning..i början när hon börja klippa mig så var lite skeptiskt..hmm..de kommer inte bli som jag ville å att hon klippte för lite..men i slutet så börja de se riktigt bra ut..var inte exakt vad jag hade tänkt men jag är super nöjd=)

Vad tycks?


Vad mysigt vi hade de igår=)..låg och såg beck på tvn..jocke undra hur många gånger man sett filmerna..jaa de är en bra fråga..går nog inte att räkna..men dom är så bra=)...så handla vi igår...så nu är de lite mer i kylen..vi är noga lite lata på handla..förr hade vi typ alltid fullt i kylen..men nu är den typ jämt tom..vi orka väl inte handla så mycke kankse..jag vet inte..men de är ju lite jobbig å handla mycke när man måste gå med tunga kassar de kankse är de...

Idag när jag vakna så var jag jävligt trött..hojja vilken huvudvärk jag hade..jag ville inte kliva upp..men de gick över..fick ju mig mackor med gravadlax på så blev de bra..hehe..de är de godaste som finns gravadlax..mmmm mums!
idag jobbar jag kväll..sköönt.!..jag har då hinnit med å diska och sådant..nu ska jag lägga mig å se tv..börja få ont i nacken..sen blir de middag och iväg..
Tjaaråå !

Kommentarer
rebecka

snyggt =)

2009-07-07 @ 20:55:16
URL: http://rebudka.blogg.se/
Sophie

Du passa sjukt bra i det :D

2009-07-09 @ 14:21:36
URL: http://soffoos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!