Onsdag 15/7

Har inte å säg...har regna idag..som vanligt..de är piss väder!är ska sommaren komma tillbaka..men skynda dig!för snart är de höst...
Jag har varit ganska så trött idag...har vakna flera gånger i natt..så jag har hunnit med och städa , diska och bytt i kattlådan=)..så nu ser de någolunda ut...men de luktar förbannat med sopor..hujja..men jag ska ta ut dom sen när jag går till jobbet...ork inte gå ut med dom nu..haha..
I morgon kommer min mamma hit=)..de ska bli så kul=)...wiii !!
ska väl lata mig en stund sen blir de göra nå middag..jaa nudlar som vanligt..haha..har käkat de i flera dagar..men de är som lättast och göra...
See ya !!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!