Raggaklubben Lycksele<3

Snacka om vilken dag på jobbet...hjälpte andra gruppen på morgonen..men dom hade åxå lungt..och sen ett städ på förmiddagen...men sen efter tolv så fick man åka ragga bil..hihi..gu så fin bil de var=)..å så skön att åka..man kände sig som en kung..raggaklubben hade ordna så dom hämta alla gammlingar så fick dom åka en sväng och sen fick dom våfflor och kaffe=)...jag gick och kolla på fiiin bilarna..sen hamna jag ju som diskplockare..självmant!..jag sakna ju serverings jobbet..eller så inte..haha..men jag ville inte sitta still..sen skjusa vi hem alla..då fick jag åka en annan bil med en jätte stilig karl..hehe..alla karlar var så stiliga med sina västar=)..vill åxå vara med i raggaklubben!..
Jag måste säga att dom är guldvärd raggarna ställer upp och ordna sådant och de var gratis...ni är är helt otroliga måste jag säga..helt underbart snälla ni är raggare...!
Ni är bäst!!
mycke skön dag..å nu är jag ledig i morgon till å med söndag..fatta så jävla sköönt!!...jag har inte varit så lång ledig sen jag börja jobba..jag är värd de!
så kommer mina lulebor i morgon..fy vad jag längtar !!!

Några bilder från dagen :

Denna vackra donna åkte jag=)


Den var så fiiin denna vackra donna=)

Kommentarer
Helena

Ja imorgon kommer vi hjärtat mitt :)

2009-07-23 @ 00:40:08
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!