tisdag 14/7

vilka mysiga kvällar vi har haft=)....igår så drack vi färsk juce och fika mackor med lax och goo ost..mmm så gott..nu sitter vi och fikar smörgås med getost..oj så gott de är!...sitter vid var sin dator och lyssnar på michel jackson just nu..såå romantiskt..haha...
Oj vilken huvuvärka jag har..jag har haft så ont hela kvällen så jag varit nära att tippa..har stanna flera gånger och bara blunda..men de är väl ovädret..de är inga fina moln..men vi fick då bra väder idag allafall..i morgon hade jag tänkt städa..japp som alltid..kan inte hålla fint en dag..haha..så luktar de sopor som fan i köket..har en påse som ingen orkat ta..haha..vi är så duktiga..
Nu tänkte jag ta mig lite brie ost..sen kankse lägga sig och sova och hoppas värken i huvudet går över..
God natt !!

Dagens låt :

Street walker - michael jackson


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!