torsdag 9/7

Guu så dagarna går fort..man hinner inte blinka så är dom svicha förbi..
men vilken dag igår ändå..först fick jag veta att en av mina kompisar har hocka upp sig brud..och en som jag känner väl..blef skit paff..snacka om världen är liten..haha..men de är bara kul=)..jag gilalr dom båda..om de nu är så..men jag måste ju kolla upp de lite.haha...sen på kvällen när vi ser film så ringer en gammal klasskamrat som jag skola med sen ettan...vart jätte paff..har inte träffa han sen simons begravning och de är över ett år sen..skit tiden går fort..han fråga hur de var och skvallra lite..de var super kul att han ringde=)..jag måste höra av mig till han hedas när jag är i lule..de är kul att vi fortfarande håller kontakten även fast vi inte umgås..han ringer nån gång per år..hehe..men de är trevligt=)
Satt och såg Ronny & Ragge serien..haha..dom är ju bara bäst..men de är när man ser film som alla jävlar ringer och stör..haha..pappa ringde åxå..han och amanda var i stugan..han har ju semster..och de behöver han!!!surra lite med lilla syster hon är så söt<3...saknar dom<3

Idag har man jobba som vanligt...jobba till och med över första gången..änns så länge!..haha..gick förbi klädaffären och prata med nicke och hans chef..dom är som trevliga..haha..han satt och åt kebbabrulle oj så gott de luktade gott vart såå sugeen..men jag hatar kebbab..men vart sugen på pizza..blev tyvärr inte de idag..men jag gjorde maten första gången på lääänge..haha..lammfärs biffar med potatis i ugn..men jocke gjorde kallsåsen till..helvete så go han va!...sen så ha Lena varit här suttit prata..jag har prata om gammla fylle minnen och mina kompisars konstiga men roliga fyllor..haha..vissa vet nog vem jag pratar om..sen har vi sett på ja är inte bitter med robert gustavsson..haha..han är ju bara så jävla kul!...käka godis och sett oskyldig dömd..

Jag måste bara berätta..klotski ringer mig jämt!...men han ringde kvart över två..jag vakna och fundera på vad klockan var..jag hade telen i laddaren..kliver upp och ser klotski faan som ringer..jag trycker på ljudlöst..kollar på klockan..åå fan ja ska ju inte upp..blir lycklig och vänder mig om..jocke har då gått på toa..men när jag vänder mig om i sängen hör nå bängel i köket..tänker "vad faan håller han på med"...han kankse tror att han ska upp..joo mycke väl tror han att de var väckaren..han kolla på klockan i köket..vaa fan är klockan fel..slår på datorn och ser samma tid..vaa den är ju rätt klockan..så går han lägger sig igen..haha..den var bara så sjuk hela grejjen..de kändes så konstigt..kan inte förklara riktigt hur..men den var sjuk...haha..men han är så söt min sambo<3..jag fråga klotksi sen vad faan gjorde du upp så sent å vad fan ville du?.."ja ville väcka dig"..säger han..jo nog väckte han mig..och jocke..haha..
Nä nu ska jag sova är trött
God natt !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!