10/6

Jag mår mycke bättre idag..är på bättre humör...så tove gumman oroa dig inte...jag mår bra=)...
de har varit möte idag..jag slapp vara med..men jag sluta tre idag...men för att färdtjänsten är sååå jävla seg så blev de senare..men de har inte mig något i mot..haha..men in morgon börja jag tiiidigt...kvart över sex typ...jobbigt..jag kommer vara svin trött..men jag får sluta tidigare bara för de så de är ju sköönt=)...
De spelar nog ingen roll i vilken ålder man är i...de finns skitsnack över allt...de tur de finns folk med tåla mod..de bara bita ihop...de hjälper inte att gnälla..de är bara bita i de sura äpplet...jaa de tur jag inte orka bryr mig att jag inte andvända energi på gnälla...jag bit ihop!
jag börja få väldigt ont i min nacke...tänkte lägga mig i sängen bredvid världens bästa fästman<3...han har lega ett tag å vänta..han har säkert somna..haha...
åhå...jag skriver alltid ganska mycke..men man har inge ork just nu:p
Tjingeling !


Kommentarer
Bambi

Älskar dig gumman min <3

2009-06-10 @ 22:22:28
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!