11/6

de gick väldigt bra å kliva upp tidigt idag..hehe..men man är ju lite trött..har varit en sköön dag idag..å sluta tidigare..super sköönt=)..men de som var mindre roligt idag är att min mobil inte mår så bra kan jag säga..jag råka tappa stackarn u jack fickan å så blev nästan hela skärmen vit..eller de är vita ränder...man ser ju..men de kan var lite svårt att tyda om de är å, ä eller ö...jag är måttligt less..inte nu!!..fan då man inte har råd..jag vill ju köpa en ny å de ska jag när jag får lön men de beror på hur mycke jag får..men de ser vi då..men samtidigt så vill jag ju ha min fiiina telefon..jag vill inte ha nån jäva gammel tele när man är van med den här..åååå...jaa vi ser ju hur de blir..
Å så har jocke kommit med ännu mera skräp..vi kommer ha hela lägenheten full..haha...
snart börjar semster perioden..å jag går tyvärr bara halv tid typ första perioden..men jag får glad att jag har mig ett jobb..men de är nog ingen fara..för nu ska då jobba för gunnel å carola som ska vara lediga..å så plus ringde en tjej som ville att jag jobba en kväll...så de blir ju bara mer dagar..men de är ju bara bra=)jag behöver nog inte oroa mig för att del tiden...jag kommer nog få jobba en del..jag tar på mig allt jag kan!...så nu vet folk att jag är lätt att ha å göra med när de gäller jobba..då ring dom bara till mig ...haha:p...men he gör mig ingenting..när jag ändå inte ha nå annat för mig..men jag ska inte ta på mig för mycke..måste kunna spendera lite tid med jocke..=)
I morgon är de skolavsluting för skolbarnen..å heat kommer hit..hehe..de hade varit kul å se dom...men jag är som ändå jävligt sugen på drick nå alkoholen..men man har ju inte nån att umgås med..så man får se vart kvällen blir...
nää t tellan thelin nu kan du inte sitta här och häcka...gör nå nytta!
Å jag tänkte testa mina rollerblades som jag fått av eva...spännande!..hihi


Kommentarer
Bambi

du är guld värd! :)

2009-06-11 @ 21:06:02
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!