17/6

nu sitter man här och har nyss färgat håret..men de blev inte så bra utväxten...men så går de när man inte kan sånt..så går när man gör de själv och ingen som vill hjälpa en..men men...jag har då hunnit varit på bolaget..ville inte köpa för mycke annars blir de så tungt å bära..haha..men int annat får man väl dricka tre havlor..haha..sen har jag varit på dollar och handla schampo och en cola..haha...

Jag är på super bra humör=)...Imorgon så far jag hem till Luleå..åå jag längtar..så skönt och få komma hem under midsommar och träffa min kära familj..sen fyller man 23år i morgon...hurra hurra till mig..hehe..vilken födelsedag..först jobba och sen sitta på buss massa timmar..men de gör inget dom kommer ändå fira mig på lördag så de blir ju bra de...så får jag ju sluta tidigare också i morgon så jag hinner till bussen super bra=)

Nu är de bara en sak som återstår sen är allt färdigt..packa!...tänkte göra de innan jag går på jobbet..skönt å jobba kväll då har man hunnit göra allt=)...ska väl göra mig något och äta åxå..vad blir de?..jooo..NUDLAR!!...haha..dom är gooo!!!..


Ha en bra Midsommar alla!!


In i Dimman !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!