Jag är sned !

vilken dag de var igår...först jobba till två typ...så fick jag gå sen sköönt å sluta tidigt..så kom margaretha och hämta upp mig så for vi i väg till vilken by kom jag inte ihåg..hade aldrig varit åt de hållet..såå spännande..haha...prata om allt..å hon peka å berätta vilka som bodde i vilka hus..hon är ju bara för go=)...vi kom lite väl tidigt så vi for å tog oss en glass på lill affären i byn..hehe..när vi kommer dit står han smutsig å håller på med en bil..ojoj så fin den kommer bli..ragga runt på crusingar..ojoj...så hade en anna under en shynke..men oj så fiiin en bil..blå var den å lite lilla därfram å blå inredning som plych tyg typ...såå jävla fin en bil..fy så bra han är å hålla på göra om bilar...fast de är ju bara sånna mna har på sommaren å crusa runt..jag hade inte tacka nej till den..de var en gammal ford:p...ojoj så käär jag vart i bilarna..å så hade han motorcykel som margaretha vart helt galen i..hehe visste inte att hon gillar sånt..men sen när vi stått å beundra så gick vi in..å han börja med mig han börja med fötterna..jag tycker inte om när folk håller på med mina fötter...uch..jag tycker de är pinsamt jag har så fula fötter..men han tröck på olika punkter..å helvete vad de gjorde ont..å då sa han bara ja då är de ne kota som sitter fel..han visste exakt..sen börja han med ryggen...å han såg direkt vad som var fel..mitt ena ben var kortare än de andra..å att vid svanskotan var jag alldeles sne så rygg var sne..haha..oj!..har jag gått omkring så lääänge å varit sne och ingen har sett de..så han fixa bäcken benet rag å ryggen ja han tröck å bängla över allt..å de kancka i mig...men JÄVLAR så ont de gjorde..ojoj när han tröck på alla punkter...men skönt var de..han tyckte de var lite konstigt att jag börja få sånna problem nu som är så ung..å muskel knutar hade jag..de var värre än margaretha som är äldre..haha..så sen vart jag helt trött efterråt så jag orka inte vara uppe så länge när jag kom hem..orka inte sitta så länge vid datorn...
Så idag har jag jobba i grupp 2..å de har bara gått bra=)...fått gå med frid hon är så söt=)....men jag kände ju att jag var öm å att de vart lite jobbigt när man har hållt på lyft...men när jag vila på lunchen så gick de över..fick sluta tre idag så de var skönt...så jag har städa å diska här hemma men då börja de göra ont å huvudvärk..har de lite nu åxå..men jag har varit förbannat öm idag..börja tycka de är lite jobbigt å sitta nu...så jag ska gå vila min rygg nu..tur att man är ledig i morgon..=)


Kommentarer
* K Y S S A R

hahahaha jaa eller hur ;) fan vad bra, fick du in nå mycket pengar så du kan leva ekonomiskt obberoende ;)?

2009-06-02 @ 23:21:59
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Tjoffsan

Tack gumman du är guldvärd och jag älskar dig! Du finns alltid där för mig!

Du är bäst!

Älskar dig...pusss

2009-06-03 @ 02:10:52
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!