26/6

Vilken dag de var igår...jag började tidigare redan vid ett...men hann ju sola en stund så fick jag försenad födelsedagpresent av Bäckman..tack så mycke=)fick stressa som fan för att hinna få i mig någon middag vid fyra och sen halvfem börjar kvällsturen..var i andra gruppen..fick adress till alla men de tog ju tid å hitta till vissa..haha..men de gick ändå väldigt bra=)...men de mindre bra var att de var bara semstervikare som jobba..så all var ju som osäker..lite jobbigt men de är tur gamlingarna vet hur dom brukar hade de..blev stressigt innan slutet..men de gick bra=)

Idag har jag bara jobba till tolv..skulle igentligen jobba till kvart över ett..men gick tidigare för de fanns inget mer å göra för mig..orka inte bara sitta där..men de tog sin tid för mig å alex att hitta till en som vill skulle städa..men till slut då..men vilket läge..presic vid vattnet såå himmla mysigt så vill jag åxå bo=)...
Passa på sen att sola på ballkongen med fläkten i gång och med min bra bok=)kunde inte bli nå bättre...läser pojken som övdelevde super bra bok dom två första är åxå bra..men satt nån timme..gick in lite mellan åt..palla inte å sitta..vart såå varmt..så gick in och städa och diska i stället...så sen har jag och jocke varit ute och ätit..menjag var så trött å svettas som fan..så palla inte ta pizza..så både jag och jocke tog en sallad..den var mycke god=)..nu på kvällen har jag , jocke , krillaz och madde varit och bada på lyckan..har aldrig varit där..men de var fint där..var skiit kallt i vattnet men blev sen rätt skönt de vara bara jag å krillaz som simma typ...jocke var feg..haha..så nu har jag nyss kommit ur duschen ska väl ligga å se nån bra film=)

Tove du är den Bästa!...de var presic de jag ville att någon som skulle ringa och fråga hur jag mår..men väl i telen är de så svårt att utrycka mig...tack för att du finns<3..du vet att jag alltid finns där om de är något..jag vet at du är orolig över mig..men jag mår bra..för jag vet ju att du finns...du förstår mig så väl..jag kommer aldrig lämna dig..vi har känt varandra sen vi var små och kommer vara där för varandra alltid<3 ÄLskar dig gumman<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!