5/6

Guu så jag är trött..jag har suttit hemma själv och käka gotta å sett på guldkompasen...när min älsklings brosa ringde..satt å surra lite...så sa han att han kommer i morgon...oj så glad jag blev=)...synd bara att man måste jobba hela helgen..=( ...jag trodde han skulle åka söndag...men icke..men han har en låååång bil resa framför sig..jag vart så upp spelt så att jag kunde inte koncentrera mig på film var tvungen att stänga av...så ville jag bara skriva lite...nu sitter jag här å vart helt pigg å pirr i kroppen...ååå så jag längtar efter min kära bror<3...jag ska höra om jag inte kan byta eller om de bara går att jobba kväll..jag vill som spändera lite tid med min bror...vi får se hur de går...får skicka nå sms i morgon å se hur de går för han..åå jag kan knappt bärga mig...
Å jocke är hos johan å...dom har varit å sett på balen tror jag att han hann...skönt å få vara lite själv..å att jocke fåra göra nått...men samtidigt känns de lite tomt...man kommer äter å så sticker han..när man kommer hem å är trött å har jobba..jaja men nu ska jag gå å lägga mig så de blir morgon...iiiii !!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!