Fjortis !

Sitter å läser lite bloggar och kommentarer som finns...så dyker de där med fjortis upp ibland..men de där med fjortis vad definerar man de?...å vem fan kom på de ordet..fjortis är ett slags beteende...kankse borde ha nått med fjorton..att man i den åldern att man är stöddig och tror man är stor..jaa när man var var i den orden så nyjta man de ordet mycke man tyckte alla var fjortisar och idioter..men i gymnasie kom man över de..men de är ändå dom på gymnasie som andvänder de...men fjortis kommer nog aldrig försvinna..men igentligen ett helt värdelöst ord ändå..jag fattar inte att folk orkar bry sig om saker å ting..man läser å tänker vilket pucko skratta lite men man orkar ju inte lägga ner sin tid å dividera med folk..dom som andvänder ordet å andra ord är bara avundsjuk...att skriva att man är fjortis å att dom är fjantiga är ju bara töntigt i sig...vi borde lägga ner alla dom konstiga orden å alla själsord som hora och slampa..för vi ska ju uppmuntra varandra..vi är alla snygga..!..vi är alla lika värda!..jaa de finns ju idioter å folk som man tycker har ett konstigt beetende..men för helvete...orka bry sig !!skaka bara huvudet...de gör jag..men jag har väl lärt mig att man ska inte ha förutfattade meningar...men man lär sig nog...fast ibland undrar man om vissa änns lär sig!

På sofies blogg hade hon gjort de att man ska skriva 5 saker man tycker om sin kropp och man måste börja de med jag älskar..prova..
de är ganska svårt tycker jag..man berömmer inte sig själv så mycke!

*Jag älskar mina ögon
*Jag älskar mitt leende
*Jag älskar min rygg
*Jag älskar min rumpa
*Jag älskar mina bröst

idag tog jag ut en 100...så nu är mitt konto på minus..så nu har jag kunna köpa mina p-piller som kosta 90 spänn..vaa faan..dom har aldrig varit så dyr..jag fattar inte varför dom ändrar priserna hela tiden..man blir less..å mer less blir jag när jag inte får pengar från försäkringskassan..nästa vecka om jag inte hunnit fått dom så ska jag skäll på arbets å fråga om dom änns har skicka in pappret..men Jag fick ett sånt fint sms "läste just fin blogg från sjuksängen.Om de är så illa så kontakta stig"...jag blev så glad..tack åsa för att du tänker på oss=)...men jag kunde inte svara för jag har inga pengar på telen kan inte änns ringa snål signal..å ingen mat typ..inge bröd å sånt..så jäkla tur man får låna pengar..jag blir arg när de bara skiter sig...man skulle vilja lägga sig å gråta ett tag..
men de tur man får jobba mycke nu..har jobba till halv ett...ska sen jobba kväll..
Tjingeling !


Kommentarer
Åsa

Men jag läser här och mat finns garanterat på Kantarellen. I morgon blir jag utskriven men jag är ingen kock:) men andra få laga mat.

2009-06-04 @ 20:01:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!