glad:)

Jag är så glad just nu..hihi..
skulle egentligen på nån grejj på morgonen men jag palla inte fara dit...jag vill ha lite ledigt..
nu är de så fiint hemma ha skura å de idag...så skönt å ha de rent till midsommar..får se hur länge de håller sig..haha..
Så har dom hållt på spola rent i ledningarna..så toan har inte sett så kul ut..men jag har då ducsha i går å nu..vattnet var då inte skitigt...
Har suttit å vänta på posten idag..men dom kommer så sent här tycker jag..mamma skulle skicka kort på posten nu när man fyller år..å jag fick de..åå så glad jag vart..var ett super fint kort..så fick jag 1500..hur snälla mamma har jag inte..världens bästa<3..de hade inte behövts så mycke..tack mamma du är bäst!...så i morgon så blir de köpa hårfärg och passa på att gå på bolaget för de är väl stängt under midsommar..sen måste man väl köpa nå shampo på dollar..hehe..sen fick jag en annan överraskning från lybo..vi har tydligen betala dubbla hyror..som jag inte vet hur..men vi behöver bara betala 113kr i hyra denna månad..snacka som så jävla bra..wiii !...jag är hur nöjd som helst..så är de inte många dagar kvar till midsommar å då blir de LULEÅ!!..yeeee..min SNÄLLASTE pappa ska stoppa in pengar på konto å betala åt mig..de är jätte gulligt=)
Har nyss käka nudlar..klotskis nudlar..han äter dom alltid förrut..haha..men dom är goo !
Ska dra till jobbet snart..sköönt å jobba kväll=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!