Midsommar över!

då är midsommar helgen över..de gick fort..men de var skönt och komma hem sen sväng..helgen har beståt av  mycke skratt..hehe :p

Tordags åkte jag hem..fick jätte många grattis sms..de var jätte kul=)..tack alla=)...men den första som skicka var Drugge...hehe..han kommer alltid ihåg en=)..sen så fick jag sms av marita som jag jobba med på adici..shit de var jätte länge sen jag jobba med henne..att hon kom ihåg..vart jätte glad..även björn min vän som jag inte prata med på typ år och dar..shit att folk kommer ihåg..men de var super kul att folk kommer ihåg en=)...sen kom min kära bror och hämta mig i sin merca eller lisas..den är norsk reggad..snacka om att folk glodde..haha de var kul...hände inte så mycke prata med pappa å dom..så prata jag med klotski..så gick jag å la mig.. :p

Fredag på själva midsommarafton så var jag med pappa , maria och lillasyster och grannarna var på brändön..gick omkring och kolla på bilar jag å pappa och patrik de var inte så många men de var fiiina raggar bilar...sen käka vi hamburgare och kolla när amanda å sanna och ida red häst...de var jätte mycke folk..träffa allafall några jag känner min farbror..haha..å anders och vickey...vart less jag å stina så jag åkte med dom..sen så hoppa jag studsmatta som är såå kul men trött blir man..värsta träningen..haha..sen spela vi en gång i vägg..sen så kom brosan å gänget och hämta mig för vi skulle spela brännboll på fotbollsplan men tyvärr vart de aldrig..motståndar laget kom aldrig..så vi vann på walkover..haha..men karlarna fick alla fall spela pricken å brosan vann förstås..haha..sen så for jag hem till grannen åt suuuper god mat..massa mat..grillad kyckling och fläskfile..flera olika sallader..ojoj så mätt man vart..å käka två olika efterätter kladdkaka och rulltårta med grädde och gjordgubbar..mums säger jag bara...satt å prata å skratta..haha..sen drog jag till björn å drack...vi spela kubb..först var vi ett helt lag men de sluta att de var bara jag och björn mot fyra stycken..haha..å vi förlora så klar..men vi var inte så seriösa..haha..sjöng..hade en disskution..haha..brosan ska alltid ha rätt..tyvärr hade han inte de..sen brottades vi med jimmy som håller på med någon kamp sport..han är obegrad sa han..å de vrt han denna kväll med..haha..å jag fick lära mig och kasta och fånga en rugbyboll..sen kom dom på att gå ner till stranden..grilla korv..en massa mygg och kallt var de..tur vi hade en eld..skulle spela kubb men vi vart typ less efter 5 minuter..haha..men de var en trevlig kväll..och inte så full och de var bra..så prata jag med mamma och stug grannen där i telen..han är så söt gubben..han sa att han vänta på mig i fem år..han ville att jag skulle komma..då skulle jag slippa göra mat och diska..haha..han kom till och med tove..de var kul=)

Lördag så vakna jag tidigt vid nio halv tio inte alls bakis...brosan for hem=( ..väldigt tråkigt men kul att jag fick umgås med han..vi fika tårta och fira mig..fick massor med kläder av pappa och dom..sen av stina och patrik en så där sprejflaska man ska olja i jätte fin=)..två tavlor av johanna och jimmy...tack jätte mycke var så fint=)..fick mig även bikini överdel inte rosa dock men fin ändå..hehe..åt silltårta till middag..åååå så god den var..!sen så skulle maria , johanna och jimmy på tivolit så dom skjusa mig till stan..for till mamma som lämnat mig presenter..hon var kvar i stugan..fick en jätte söt locktång, en smyckes hållare , ett duchdraperi , en klädhängar som man ska ha på dörren..å ja nå mer..så glad=)tack!..sen for jag till klotski och så börja dricka igen..så kom christer , helena och magnus dit..toka oss..men även lite seriös prat..vart jätte seg där mot slutet..sen for vi till max så klart å käka..sen blev de all stars..som var för mig första gången..de var jätte fint=)..träffa en massa man kände..håkan och hillar..var jätte kul å se så länge sen..även alex..super kul att se dom=)..vi var inte där så länge..for hem til klotski..så christer och magnus...så jag å klotski prata ett tag gick sen å la oss..
Så tråkigt att vissa var så himmla dryga..om man varit kompisar länge å vara så..uch..men jag orka inte bry sig så mycke prata med dom andra i stället..men dom kankse hade växt upp?men man ska väl inte dryg..
kunde knappt sova..gick till mamma och hämta grejjerna vid 9..gick bara sa inget till klotski..haha..stackarn:p...så sen massa timmar på en buss..men tur man hade en prat vän..klotski ringde..han hade fundera när han vakna..haha...

En jätte trevlig helg!..fått vara med mina älsklingar och min familj..de kunde inte blivit bättre..tog typ inga bilder..





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!