Rosa 30/6

Klotski ringde och väkte mig idag..faaan klotski!!..men du är söt en då:p...hehe..han ringer och stör mig jämt..men de gör mig inget..de är bara bra att de är någon som vill störa mig...haha..så de var ju bara kliva upp sen och fika..
Tog ut en 100..jag ville bara ha den där kjolen..å vem ser jag när jag kliver in..jo nicke..hehe..han sommarjobba:p...så sa han kolla inte på priset du får två plagg för 100..ojoj..hihi..så de blev den där Rosa kjolen så klart och ett par jeans..dom är såå fina=)..vilket klipp jag gjorde..å nicke "du å ditt jäkla rosa"..haha..vaddå?!de är ju så fint:p...stod och surra med han så kom hans chef in åxå..jätte trevlig kille och bara 20år..yngsta chef jag då mött..han måste vara tät..kankse..hahaha...så kom johan gående..så då tog dom fram den störta kavaj jag sett..haha..vad stor den var på han..han såg fan ut som en pimp i den..haha..han skulle komma tillbaka sen igen..jag lova han köpte han..haha..
Sen har jag suttit ute och sola och läst min kära bok..men efter nån timme palla jag inte så jag gick in och städa och diska..nu är de så fint !...sen så fick jag en väldigt sen födelsedagspresent av jocke..ett svart linne med nått märke jag inte vet..hehe..men de var jätte fint=)
Nu har jag suttit och kolla på rosa bilar...jaa jag är galen i rosa!

Men denna bil vilja jag ha!..från the fast and the furious filmen
Gee mig !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!