14/3

Idag har jag verkligen städa de är såå fint å hängt ut täcken och tvätta kuddarna så nu kommer de lukta gott i sängen..hehe..sen har vi varit på en promenad å handla lite gott till ikväll nachochpis å salsa...mumma..skrev fel att förr inlägget att jag skulle se melodifestivalen..den är ju idag..såg ju på så ska de låta..å de var så bra..
så nu har jag hållt på tvätta och sen plugga lite läst igenom å de är mycke text..sen har jag gjort frågor som jag ska fråga stig och pappa hade jag tänkt...för dom är ju som så kloka..hehe..å kissen var så söt han har legat på häftet som jag läst..han vill åxå göra läxa..min lilla sötis<3...
Sen idag har de ringt någon som jag inte prata med på länge..jag gav ett stort leende på läpparna när jag såg vem de var..jo de var Dan..han ville bara fråga hur de var och undra när jag skulle komma hem...han är så söt dan..man kan itne annat en le när man pratar med han..snällare människa får man leta efter..snacka om att jag ville hem när han ringde..fyy vad jag saknar dig dan..du är som min bror..att bara ringa å sådär å undra hur man mår uppskattar jag..tack för att du bryr dig<3...
sitter å pratar med min tovssan..ååå så vad jag saknar dig..dom ord som du skriver till mig gör mig så glad..du finns alltid där hur långt bort än vi bor från varandra..jag bara älskar dig gumman<3...jag hoppas vi ses snart...

Tove du är bara bäst<3                       Dan du är en stjärna på himlen


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!