20/3

Vilken skön dag...hon var så snäll carola som sa du har jobba sen söndag så nu tycker jag att du får gå hem nu..så jag ahr fått sluta kl elva såå skönt å ledig hela helgen...såå jag är hel nöjd å glad..hehe..men vilket väder de är..vakna i morse var de sex plus...men jag tyck de har varit kallt ändå blåsigt å de ärså jävla halt de går inte gå..å vilka pölar de är..man skulle kunna simma i dom..hehe..men tur vi haft bil..carola har har kört melodifestivalens vinnare å sa nu du maria ska jag printa in den i skallen på dig..å sen när hon stoppa på snälla låten skratta vi bara..uch så hemsk..haha..men jag har fått baby god bay av emd på huvudet den vill inte försvinna..men har ju haft tingeling nu på huvudet..så nu var de dax att byta..haha..
Har nu när jag kommit hem prata med gammla godingar..marie å drugge som de var såååååå länge sen man såg..man skratt när man prata med dom..hihi..men då är vi inte helt seriöst med all...men de de roliga är att jag å drugge andvänder hardirajraj.....haha..de var länge sen vi tog tillsammans..hehe
tänkte läsa lite läxa..sen blir de gå på dollar med jocke när han är klar med sitt studiebesök...
faan vad jag vill ha er här nu!!!...jag vill ha nästa fedag!
Jag är glad att jag har er<3


Pease out !

Kommentarer
Tjoffsan

Hej älskling!

Saknar dig jätte mycket!

Du får ringa någon dag du känner att du har tid och prata, så kan vi prata om Påsk också älskling!!

Älskar dig gumman!!!!

2009-03-21 @ 08:34:51
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!