2/3

1 År
Idag är de ett årsen älskade simon gick bort...tiden går så fort kan fort farande inte fatta de..begravningen och den var så fin och mångra tårar fälldes...du var världens goaste kille och jag har så många minnen av dig..när vi lärde kände varandra på uh..du hade världens längsta tuppkam som du höll på me länge föra att den skulle stå..men vill man vara fin får man lida pin...vi satt på gulan drack gladedansken å sjöng punk musik...alla fester vi var på..å när du inte våga röra vid mig när du inte hade någonstans att sova så du låg jätte nära kanten så att du nästan rammla ut...när vi på sommar marknaden på kvällen snatta i ett av tälten å jag fick en tshirt med en indian och en varg som jag gav till dig som satt så tajt så vi skratta ihjäl oss..som sen jag sov hos dig och vi satt på morgonen utan för preem på en gräs plätt slitna å åt frukost...och vi nötte alltid "din mamma"..haha..vi var alltid gänget å söp å vi var alla så olika men vi passa ändå så bra ihop..synd att de vart som de vart alla gled i sär å sen var du bara borta...jag brukar tänka på dig ibland och får alltid leende på läpparna jag har bara bra minnen med dig..jag satt å räkna alla dina nitar på jackan som du höll på med för att få hela jackan full med nitar...du var så snälll å go och de är så synd att de var just du som fick gå...jag har många minnen av dig..jag kommer alltid minnas dig och du kommer alltid finnas i mitt hjärta...Älskade simon alla saknar dig..vi ses snart igen min vän och hoppas du har de bra där du är
Älskade Simon<3


Idag har jag haft min första praktik dag på kommun..har inte gjort ett skit..spakla lite är de ända..men sen har vi bara suttit å svammla..dom är jäkligt sjuka å roliga..dom är väldigt trevliga..men de är ju så totalt tallanglöst kommer bli galen å inte ha nå å göra...å jag är så sexiga i mina gula byxor å orange jacka som är stort som ett hus..ser ut som en äkta kommun arbetare..haha..såå sexigt...ska ta mig en duch sen blir de bara kolla på tv om de är nå värt å se..!


Kommentarer
* K Y S S A R

Håller med.. 20 och 60 är inte okej. Men 60 och 100 är okej. :P



uscha :( RIP Simon!

2009-03-03 @ 18:44:09
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!