23/3

Har lite å göra...snodde den här..hihi !


Vad heter ni? Maria & Joakim 
Hur träffades ni?vi träffades i lycksele jag var med min familj och jar å syrran satt på elskåpet på kapingen så gick dom förbi
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart i 5 år
Är ni förlovade? ja de vi vi förlovade oss på nyårsafton.har varit förlovad i 3 år
Har ni barn? Nej , men vill ha! 
Har båda körkort? Nej,bara jag
 Isåfall, vem kör bäst? Jag så klart..haha..nää jag vet inte
Kommer du ihåg det första han sa till dig? haha..jaa.."va är du 18 du ser inte en dag äldre en 15"..haha
Vem sa "jag älskar dig" först? Jocke
Vem är äldst? Jag , två månader äldre..hehe
Vilka stjärntecken är ni? jag är tvilling och jocke är lejon
Vem fyller först på året? jag , i juni och jocke i augusti
Vem är längst? jocke så klart..haha
Har ni jobb? nej=( ..praktik..men söker jobb
Kände ni varann innan ni blev tillsammans? Nej, vi hade aldrig sets förut
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej de blev jag inte..haha
Har ni någon speciell låt? jo de har vi flera stycken.
Har ni stora framtidsplaner?  Ja , vi ska skaffa jobb och sen skaffa barn !!
Har ni gråtit i varandras armar? Jo
Har ni varit utomlands tillsammans?  Jo , i finland..haha
Vilket är ert bästa minne? De finns många , men de man minns mest var att var enda kväll satt vi telefon å prata i timmar sen alla underbara sms jag fick=)
Vem lagar bäst mat? Det vet jag inte,vi är noga lika bra
Hur många kvällar i veckan spenderar ni tillsammans? Alla , vi bor ju ihop 
Ger ni alltid varandra en puss då ni ses? vi bor ihop så vi ser varandra 24 timmar om dygnet..vi pussas nog varje dag
Bor ni långt ifrån varandra? Vi bor med varandra så nej
Litar ni på varandra? Absolut!!de är de viktigaste i ett förhållande
 Brukar ni bråka? Oja!! 
Vad bråkar ni då om? om en massa skit saker :p
Ringer eller sms:ar ni mest? vi ringer nog mest till varandra
Brukar någon av er prata i sömnen? Ja , jocke gör..haha
 Gillar ni varandras familjer? Ja de gör vi väl
Har ni samma musiksmak? Nja ganska så lik ,vi lyssnar på allt möjligt  

Kommentarer
rebecka

ja om de hade varit så enkelt, men vissa saker måste man som börja ta tag i nu känner jag, som att söka jobb tillexempelt sånnna kommer tyvärr inte om man bara sitter på rumpan och gör ingenting :/

2009-03-23 @ 21:16:14
URL: http://rebudka.blogg.se/
sara

På fredag får jag ny telefon : ) haha!

är less på att gå runt med den här gamla..



okej, vad ska du göra på Fredag? :)

2009-03-24 @ 07:43:04
URL: http://frookensara.blogg.se/
sara

Är jag bjuden med andra ord? ;)

2009-03-24 @ 17:26:10
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!