25/3

fyy så ont jag har i huvudet..åå jag blir så less på detta att jämt ha värk...prata med min söta mamma nyss..hon är ju som bara för söt<3...prata med pappa igår å vi har prata gammla minnen om alla skidresor vi gjort tillsammans å de är ju en hel del..de lät att han sakna de...å jag saknar de som fan..fy så kul å åka iväg en vecka på sportlovet å åka snowboard å sen gå på afterski..underbart!...men dom på praktien är ju bara för söta dom med...idag har ju den nya ica supermarket öppna...en stoor ica..så när jag sitter på lunch prata om ica å då säger en tjej att hon varit där å att när hon gick där kändes de som hon var i en storstad plusa att dom hade kundtoalett...hahaha..höll på skatta ihjäl mig..så kul..jag är ju van med icamaxi å willys..men här är de så litet..men de är kul..hehe..var ju förstås å handla där idag å de var ju fint=)..
Idag är de våffeldagen..å de klart vi ätit våfflor idag..de var så länge sen..:p..
Min pappa kunde förstås inte låna till räkningen för att han var i gällivare å hade ingen tillgång till dator..men som tur var låna stig ut..tack så mycke!han var här å prata en massa han kolla min läxa till och med han tyckte de var svårt...å jag kände nää nu ger jag fan upp detta är inte min grejj jag är inge plugg huvud...men jag som sakt till flera som sluta å vill sluta plugga men ge inte upp å så tänker jag själv göra de...men idag är jag på tankar igen..de är bara föröksöka lite mer å skicka in igen å igen tills de blir bra..!men ju st nu ids jag inte plugga..är så jävla trött å har så jävla ont!..jaa jag är lat...men pallar bara inte just nu..
Har fortfarande inte fått nå brev hem när jag tog blodprovet..de låter oroveckande..jag måste ringa dit..så jag inte har nå konstigt..hehe..
åååå nu är de inte länge kvar i morgon bara kvar å sen nästa dag kommer ni...så se upp lycksele här kommer luleborna!!hehe
tänke diska har gaaanska så mycke disk..haha..men jag ids inte med de häller..känner att jag inte har nån ork..
Tvn nästa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!