7/3

Fick nån komentar igår om kolla på nån tjej som gillar djurplågeri...var ju som givet å kolla som nyfiken jag är..hehe..jaa jag säger bara vilka människor som finns..men de är är tur att de finns mer människor som har vett än denna tjej...bara en liten fjortis som inte vet vad hon snackar om men de är inget bry sig om..men de var många arga kommentarer..sen kankse var hon inte seriös vad vet jag...jag klicka på nån länk som nån hade stoppa ut om djuren hur dom bendlas för sen vi äter..jag börja nästan gråta...så hemskt de var..men alla djur plågas inte...jag skulle nog aldrig klara av att bli vegetarian...djur jagar djur , människor jaga djur ..vi har som liv lärt oss på de..sen så är de väl bra att vegetariener finns jag kan tycka de är gott med vegtariskt ibland..att vegetarianer skulle vara renare eller bättre kropp tror jag som inte...sen så tror jag inte de hjälper att vara vegetarian om man är för stoppa plågeri..de är är inte vi som äter de som de är fel på de är dom som behandla djuren man ska komma åt..då behöver man nog göra andra saker..tycker man ska plåga dom frå dom känna hur de känns..haha..alla jagar de är våran instinkt så kött behövs...lika väl som människor dödar människor..de är bara att djuren är svarslösa å kan inget säga dom små stackarna...man borde komma på ett sätt å få tag i dom som plågar djur..de är igentligen konstigt att vi inte äter människa?hehe...men sen finns de dom vegetarianer som äter fisk..de är ju kött de med..då ska man inte kalla sig vegetarian..fan kolla på fisken vi odlar en massa fisk å sen finns de inte mycke fisk i havet heller...
sen de här med päls..de är de fulaste som finns..å djur som plågas bar för att männskan är bedandisk...fatta inte att man kan bära de...tycker inte man ska bära änns fusk päls..uch så fult!!...massa mode visning på päls...hemskt..bode fan förbjuda pälsen för att få bort plågerin bland djuren som bara andvänds för att vi ska vara fin...
Jaa världen är sjuk!!!
Idag har jag å jocke städa vädra så de är så fint å de luktar så gott!!..sen har vi varit ute i de fina varma vädret å gått..så har vi handla=)..de blir liten förrätt med ost bricka såå gott..sen fläskfile som jag inte vet vad jocke ska göra med den..haha..efterrätt nyponsoppa å glass å biskvier som jag har önska..haha..så de blir bara mys ikväll å se melodifestivalen!!
Nöter fortfarande brandys låt som är såå bra sen så älskar jag åxå briteny spears med cirkus åxå


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!