9/3

De har varit en väldigt bra dag..lugn å skön så bra när de var måndag...faktiskt ganska kul...dom är så söta gammlingarna...å man får som komma ut skönt å fara runt på olika ställen...har träffat på världens goaste vovve..å världens goaste å liten kisse...sen lagt schema å jag har ett jätte bra schema..är ledig fredag lördag..snacka skönt..men jobbar söndag å inte så länge...så de blir inge besök från lule=( ...men de tar vi nog nästa helg klotski ska snacka ihop sig..så de ordna sig...såååå kul !!!...så har jag fått virus helvevet på datorn av mina kära christer...aaa..dumma!!..men jag får skyll mig själv..så jag har haft den nyaste msn som är så jävla dåligt å sega ner min dator...men nu så håller jocke på fixa den om de nu går..så är jag klar med min inlämningsuppgift..å han hade inge å tillägga..han tyckte de var bra..såå roligt att höra...så tänkte nu ta å diska lite å sen kankse kolla igenom min nästa uppgift får se om jag behöver nån hjälp av läraren..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!