Melodifestivalen 2009

Vilken jävla skandal?...jag å jocke satt och kolla på de...men de vart såå spännande i slutet om vem som skulle vinna inte vad man hade räknat med..vi satte å tänkte hela tiden bara inte ugglas vinner!..puuh vi kunde pusta..men då vann då istället den där jävla opera låten..vi tappa hakan..jocke stängde av tvn direkt..å tänkte länge de kan inte vara sant!!..hur fan kan hon vinna...men då är de bevisat att svergie har den sämsta musik smak som finns..för de första höra man inte vad faan skapet sjunger i refrängen men de är lika bra de..sen är de på franska...de ska fan var på svenska eller engelska..vi bor inte i frankrike...snart börja väl urkaina sjunga på svenska och ryssland på finska..nä fy vad hemskt..hon låter som hon fått nå i munnen när hon sjung...jag skämms för svergie..skämms för vara svenks när vi ska tävla i eurovison..jag hoppas hon fan kommer sist..men bara för de kommer hon säkert vinna hela skiten...
Annars idag har jag haft praktik..å de var stendött ute på morgonen..inte en själ..de har varit en kanon dag så fint väder så varmt och solit..de har varit mycke folk på isen...jag hade skön dag fick sluta halv tre så har hunnit varit ute å gått..nu blir de äta goo kycklingen och senare ikväll så får man ju inte missa beck förstås..
å jag har fått lön av konsum semster ersättning vart skit förvånad men jätte glad så klart..här rulalr de in pengar..haha..sen så har min handläggare sakt att jag skulel prata med chefen för om jag ville å var intresserad så kunde jag få sommar jobb i sommar..jag vart sååå glad ska prata med henne å se vad som kommer ske..då kommer jag få köra bil hela sommaren..wiiii !!
nu ropar jocke att de är mat!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!