16/5

å så skönt de var å sova i morse...idag har man inte gjort något vettigt..men de är har bara varit skönt..vi har varit ute i di fina vädret kolla på stan..kolla på massa som man inte kan köpa men de är kul å bara kolla..sen så var vi å handla lite mat..åt goo kyckling till middag...så lega å prata med min favorit tjoffsan..så nu har jag lega å läst min bok som är sååå bra..hehe..
Ikväll blir då se eurovison så klart..har köpt ost å morötter å gurka som vi ska äta ikväll...riktigt mysigt ska vi ha de...jag är så duktig som inte köpt nå godis i helgen annars bruakr jag alltid göra de..men jag har som inte varit så sugen..eller jag käka igår de som var kvar från den jag hade på bussen från lule..men annars har jag inte känt nå sug=)
så har jag nu skrivit min utvädering på kursen..känns sååå skönt=)...
nu tänkte jag bänka mig vid tvn..
tjaa råå !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!