25/5

Ja vilken dag man haft..på morgonen så hade dom flytta om å bängla så jag hade bara två personer på morgonen så de var ju jäkligt slött å långtråkigt...men sen gick de i en väldig fart..hehe..var å handla med en vårdtagare å upptäckte att jag inte skulle hinna lämna in bilen som skulle fixas..så då fick en kom å hämta nykeln å lämna den bilen där jag var...så sen så sen då komma hämta henne..stressad så ringde hon sen när jag va på väg att hon skulel bli hämtad av en så då skulle jag vända i rondellen stressa å fick motorstopp..Panik!..men lyckas då gasa i väg för jag var redan sen till en promenad å jag slutade ju tidigt men jag hann ändå..hehe..man ska inte stressa men jag blir så galen när inte tiden räcker till..sluta halv ett idag såå jäkla skööönt..så jag å jocke har legat å myst å hunnit städa..å jag har hunnit äta tre gånger..haha..först lunch Nudlar så klart..men jocke var så hungrig så middag vid halv tre fisk å potatis..blev hungrig vid fem igen så åt vi nudlar..haha..de är så jäkla gott..de är de ända man lever på just nu...men man är ju så jävla hungrig när man inte har nån mat hemma..men vi får pengar till veckan hoppas jag..I morgon är jag ledig..wiiii !
Jag läste nyss på en tjej som jag känner som hennes kisse hade blivit ihjälbiten av två husky hundar..uch så himmla hemskt..en liten kisse har inte en chans..fan folk värkar inte ha pli på sina hundar..nä jag blir så arg över sånt..

nu börjar jag bli lite trött tänkte lägga mig vid soffan å dega och så blir de se stolsting å snesprång..de är så himmla kul sånt..hehe
Tjingeling !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!