30/5

Faan Klotksi..han ringde mig igår flera gånger..satt ute i mue å drack öl med massa människor å musik var de...jävla så sugen man vart..han var snäll och erbjöd sig å betala bussen hem om jag kom å öl skulle jag få..man vart liiite sugen där å fara..men jag vilel inte lämna jocke så klart..haha..så jag fick gå å vara bitter =( ..men de försvann ganska fort var ute och gick med Vanja en och en halv timme..vi prata om allt mellan himmel och gjord...de var jätte trevligt=)..hon tycker lika om många saker...hon är så himmla go=)..jag tänkte gå å hälsa på henne någon dag..har ju aldrig varit hos henne så kankse de blir att vi grillar=)...men de var kul..sen så var crillaz , hans tjej å lia här...men i slutet så var de bara jag jocke å lia...kolla på natt på museum 2...haha..så jäkla kul film..vi satt å käka ost å bara hade de mysigt..lia har som inte ätit ost å kex...men han gilla de..jäkla så han åt..haha..men de var roligt...han verkar vara en jätte trevlig kille=)...

Idag har jag varit ute med kissen...jocke stod vid ballkongen och kasta vatten å kissen försökte fånga vattnet..oj så kul han tyckte de var..å blöt vart han..sen har jag å jocke varit ute å gått..satt oss inne i stan ett tag å sola...så nu sitter jag och käkra middag..jag som skulle vara ledig i helgen..men icke...jobbar kväll..men de är bara kul=)..sen ska vi bara ligga å mysa å se film..

Lite bilder från idag...Så himmla varmt och härligt väder de varit idag=)





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!