3/5

fy så jävla trött jag har varit idag..men så gott jag har sovit..vakna i morse åville inte kliva upp ur sängen höll nästan på somna om...på jobbet har de bara gått fint..stressa innan slute hade ganska många..å vissa är noga med tiden när man ska komma så de var å stress..men jag stressar alltid!inte så att jag yrar omkring..utan ihuvudet..har inre stress..å de är jämt..jag försöker att lugna ner mig å å säg till mig själv att nä stress inte..för jag planera för ALLT i mitt huvudet vad jag ska gör å när..å de är nog inte bra att jag gör så men de går som inte å göra nå åt de..jag gör de omedveten..sen så kom stig och hämta upp mig så vi har käkat hos bäckman idag...för stig fyller år idag..jaa vad var de nu..var de 27 kankse..haha..men de var riktigt gott..sen kom hela tjocka släkten till dom..prata å hade trevligt=)..me gooo fika..jag bara älskar morotskaka..å chokladrutor tror dom het..de är så go glasyr...mmm...men jag käka så snabbt så jag vart så mätt..hehe..men jag å jocke har ju gått hem..eller jag gått å jocke cykla..hehe..å min kompis har ju varit med åxå förresten..hon är sååå go!...
jag kommer få äta länge på de där med att jag fått motorstopp..fan skulle inte skrivit de...haha..eller de med tanka..hahaha...men de är väl tur att jag allafall är liten å söt...haha...
Jag måste berätta..jag fick ett sms för nån kväll sen när jag log å sov det stod så här  "Förlåt om jag inte hör av mig så mycke men jag älskar dig väldigt mycke" ...vem tror du skicka de..jag bara log när jag såg å titta på sms flera gånger..min storbror så klart min alldeles egna storebror...jag bruakr skriva nå sånt så brukar han bara skriva dessamma men nu äntligen fick jag ett sånt gulligt sms...du är så go...fy så jag saknar dig!..kom hem snart !! älskar dig sååååå mycke<3
de var de gulligaste<3
jag har haft en sån huvudvärk idag å har de nu..tänkte om jag skulle få jocke å se film med mig å käka lite godis som vi har....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!