4/5

fy fan vilken natt säger jag...jag hade en sån huvudvärk igår....jag var så tung i huvudet å kände mig jätte konstig..drack vatten men de smaka inte vatten..jocke titta skumt på mig å smaka jo de smakar som vanligt vatten..men de smaka fan skit.jag vet inte vad de var med mina smaklökar..gick å la mig tidigt..men hade svårt att somna och vart jätte yr fick fan lite panik så himmla obehagligt hade svårt att andas...de var hemskt...vakna fyra i morse å men la mig igen..jag ville inte upp ur sängen i morse..jag har varit väldigt trött idag..men dagen har varit ganska mycke bängel..om vi var lite folk å ja..men de ordna sig till slut...sen skulel vi å handla men då kom grabbarna på att grilla så jaa de lät ju nice..så vi for på nån grill plats grilla korv å käka räkasallad satan så gott..de var länge sen man grilla korv..hehe..vi var ett gäng..så kom å gick folk..haha..fan vad kul vi har haft satan så folk har sjuka sig..helt galet..de gick inte slut å skratt..haha..detta gäng är inte normalt på ett ända ställe i huvudet..haha..de är nog få som förstår denna sjuka som vi håll på med..haha..sen for vi hit å två pojkar till å drack kaffe eller dom inte jag..vart lite kallt på slutet..men de var en fiiiiin brasa vi fick..haha..sen höll jag på glömma att jag lova att gå ut å gå med vanja men jag hann..hehe..så vi var å gick över en timme..hon är så go hon vanja=)...sen har vi sutit å kolla på sjuka saker på nätet..ja en del var rent utav vidrigt..hujja..haha..men de har varit riktig kul idag=)..fått träffa nya människor..trevliga sådan..
I morgon är jag LEDIG så jävla sköööööööööööönt..de behövs verkligen..jag som skulel sova men då har vi tvätt tid kl 7 å de var de änad lediga..men jocke så gå ner på morgonen innan han far på praktiken så jag får sova ut lite grann allafall..
Å jag luktar så gott just nu eldröken..de är så de ska va..
nää nu ska jag ordna lite med tvätten..sen sova för jag är jäävligt trött..
God natt !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!