7/5

Vilken dag de varit..först så börja man sent idag för jag jobba ikväll igår...så börja halv nio...men börja få lie stress när man inte var färdig vid tio..men for allafall in å tog en fika...så for vi å städa..vart snte tillbaka upptäckte att jag skulle hjälpa en klockan ett jaha ingen lunch tänkte jag...men då ordna de sig..en annan tog de..å inte nog med de så kom dom från andra gruppen ville ha hjälp med ett städa..ingen chans i världen vi kunde de...men vi försökte knåpa å få ihop de så att vi kunde hjälpa men de gick inte...så fick lite kortare lunch ändå med allt bängel..uppäcte åxå att jag var dubbelbokad på måndag så fick ringa bemanningen så de ordna sig...men ur så vart de lugnt efter klockan tre så jag kunde ta mina middagar å tanka bilen..hehe...de gick så fint den här gången..haha...
Men så skönt att denna dag är över..för nu är jag ledig..wiiiiiii !....å jag har bestämt mig far till lule i morgon=)...ska bli skönt å komma hem..vara med mina galningar..hehe...får hoppas de blir bra väder..för de är piss väder jus nu=(... de har blåst som fan idag...
Fick världens goaste pizza idag...jocke hade gjort...fy så gott=)
nää nu ska jag göra lite nytta å packa å städa lite..sen blir de nästan i sängen...bussen går tio i 6...å jag kommer få stressa till lule bussen för den går samtidigt som min buss kommer till stationen...jävlar om jag missar den..men vi får ju se..
Ha en trevlig helg !


Kommentarer

FAN vad snygga vi är ;) haha!



Älskar dig gumman <3 /Baaaaaambiiii :)

2009-05-21 @ 20:33:06
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!