8/5

Jaa då var man i lule då...klev upp kvart i fem i morse å ducha och skulle kolla att jag packa allt..men tror du inte jag glömmer saker ändå..haha..får se i väskan så jag inte glömt nå mer..buss resan gick fort tycker jag...var pigg halva vägen...men när jag klev på bussen till lule efter ett tag somna jag vakna att jag nästan var i lule..skönt å få sova bort tiden..var så jävla trött...var i lule kring halv elva..for till mamma som var på jobbet men tog mig nå frukost å så for ner till stan träffa min fruga..å limpan fy så länge sen man såg han flera år sen..kul å se han=)..följde leo till jobbet så stod vi där utan för ett jävla bra tag så kom christer=)..så drog jag helena å christer till staden..jag skulle köpa en bikini..men tror du jag hitta nån..nää..så jävla små storlekar eller så är dom så stora runt om...haha..jag hatar min bröst ibland...hitta par skit coola leggnins så köpte dom så klart..hehe..men sen hitta jag MINA leggins på bikbok knallrosa...så jävla fint..men dom kosta 199kr för att par jävla leggins..nää då får de fan va..men nån snälla ge mig nån...hihi...kolla på kläder..å helena min älskling som tar sån jävla tid på sig på affärer å kolla å sen ska köpa å bestämma å sen hitta nå mer..haha..men du är söt ändå..jag hitta inge knall rosa tröjjor som var jag...sen träffa vi jeanetten å vi gick runt å de var kul å träffa henne...hon är så go=)...så då köpte jag ett par knallrosa öronhängen...de stod mitt namn på dom...de var mina..haha..jag vet jag har blivit lite besatt av färgen...men jag skäms inte...men sen köpte jag inge mer..kände lite tomt ville ha nå men skit dessamma...hehe..får spendera när jag har mer pengar...
å de var så kul att folk hälsar på en som man inte känner så bra..jaa jag syftar på dig julia...faan alla mina gammla klasskompisar tittar ju knappt på en...tycker de är så roligt när folk stannar bara upp pratar lite...de visad på en mognad..till dom som inte vill titta på en..
Åt allafall hos mamma...gott som vanligt å jväligt mätt...haha..tänkte fara å festa lite grann..men fan aldrig varit med om att folk varit så här tråkiga..ingen..jo klotksi...haha..men då tänkte vi men då se vi film å tar de lungt i stället...men inte änns de vill folk...här kommer man till lule å träffa sina vänner så alla tråkiga..vart lite ledsen i ögat...men då kom pappa å hämta upp mig..han kom från gällivare..så vi åkte å handla...så jag pappa , maria å lilla syster har suttit å käka ost å kex bara myst...så kände se att de är nog bra att jag fick vara hemma å umgås med pappa åxå...jag har ju inte sett han sen typ januari...de behövdes nog=)..jag är ändå så jäkla trött..så i morgon så blir de gå på loppis med pappa...maria å lilla syster har ju bord....å punkanders med..haha skratta när jag hörde..de kändes inte som hans stil...men de kommer bli kul..klotksi kommer nog åxå å går runt..om han nu hittar en bland allt folk..kommer vara skit mycke folk..jag brukar få lite panik efter ett tag....haha..pappa får fan betala in mig..haha..sen senare blir de fest rikgit vart å så är inte bestämt men nånstans kommer vi..haha...
Tycker synd om älsklingen som skulle ha lan å ingen ides komma för att en var tvungen för backa ur..så jävla dålig stil..faan alla bara sviker han jämt när folk bestämmer nånting...varför ska ni alltid svika jocke?...jävla idioter!...du borde följt med mig..men kommer snart hem älskling<3
nää nu ska jag läsa på aftonbladet lite....å surra med tråk magnus
på msn..


Kommentarer
* K Y S S A R

Jaaa skit kul att se dig :D Blev så chockad! Klart jag känner igen dig :D Neee det är ju du som är godingen här :D



rosa är jävligt fint! =) har typ blivit besatt av färgen! haha

2009-05-09 @ 22:18:01
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!