Eruovison 2009 !

Grattis Norge!...de var ju kul att vårat grann land vann=)....jag har lyssna på den flera gånger kan refrängen nu..hehe..men jag tycker ändå inte om den...jag kan inte förstå att Norge vann igentligen..tyckte svergie ändå var bättre...jag förstår mig inte på riktig vad som är bra med den..han gal ju heeela refrängen..så man har ju svårt att höra vad han sjung riktig..å de passa som inte in med melodin när han gal som han gör...neh jag förstår den inte sorry norge...men söt en kille var de..så go man bara vill kramas=)...
själv tyckte jag island , danmark och tyskland var bäst=)..fast nå ville man att svergie skulle vinna..men de gick inte..21 plats blev de tror jag...de ser ni de går inte skicka sån dåliga låtar..eller nu tycker jag den är ganska bra..man har lärt sig å lyssna på den allafall..hehe..
Ne...men man behöver inte sjunga för att komma långt..antingen ta man en irriterad människa som jämrar sig på sen som man inte riktig tål att se (ugglas)...men vill man vinna hela skiten så är de bara ta en söt kille som gal som en galning så vinn man...
Jaa vi skulle skicka måns..jag lova vi hade vunnit..han är ju så himmla söt=)..så de är bara skicka in ett bidrag du behöver inte sjunga bara du är söt så vinn du :p
jag missa förra året när ryssland vann..man fick höra den i tvn..vet inte om de var orginal versonen...men de var ju bra..å så jäkla het en kille..jävlar att man missa de!..nää nu ska man vara bänkad varje år..haha...
De bästa året någonsin var ju ändå 2006 när Lordi vann..jäkla vad vi rösta vi trodde inte den skulle vinna så gjorde dom de..jäkla vilket drag de var..satt hos drugge å körde den låten heeeela kvällen när dom vann..de den ändå gång nån bra som har vunnit..hehe
Lordi Lordi !!
nää nu ska jag lägga mig å se film !
Hard rock hallelujha!

 
Förra årets vinnare Ryssland!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!