gammla tider <3

Har suttit på pixbox och rensa gammla bilder...de är så mycke..jag äsger bar in med de ny och ut med de gammla..men vissa har man ju spara så klart man vill inte kasta alla bilder..när jag sitter och kollar på gammla bilder så njuter jag och minns tillbaka...fy så jävla kul man hade...man hade så många omkring sig..vi var jävligt många på den tiden..och kul hade vi de..vi var så många olika stilar och så olika frå punkare till hipp hoppare men vi passade ändå så jäkla bra ihop..de fanns alltid nånting att göra..man hängde på uh , gulan ,udden ,storsand eller utan för max..haha..de var alltid någn som var där..jag hade alltid någon att vara med...festa varje helg var allti fest någonstans...livet lekte..inga bekymmer..jag älskade de...
Vad var de som igentligen hände?
folk bängla å så sluta man var med vissa..vännerna försvann en efter en...folk växte upp?skaffa nya kompisar..jaa så kankse de ska vara å bli vuxen sitta hemma..ha inte ett piss att göra och ingen att vara med...jag tyckte de var så synd att vi sluta vara med varandra..jag vet inte om man kan kalla de att man växte upp..tycker mer att folk blev dryga i stället...å jag har försökt att hålla kontakten med många men folk hörde inte av sig nå mer förrut hörde man av varandra jämt..konstig..vad blev de mer er?..därför ids jag idag inte höra va mig till folk när dom inte bryr sig att änns försöka höra av sig...men ni ska vet ni alla som varit med..nu gjorde tiden till den bästa tiden..å ni kommer alltid finnas någonstans i hjärtat kommer ALDRIG glömma den tid...
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden...dom säger att man s
ka blicka framåt..men hur ska man göra de när de bara går ut för...de är som dom säger de var bättre förr!!!...idag händer aldrig nånting!
Jag saknar när jag hade mitt svarta korta hår och alltid sprang klädd i stora mjukisbyxor jämt å aldrig sminka sminka mig..hehe..brydde mig inte ett skit..de var tider de..




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!