Ta Inte min Krona

De har pratats om att vi i Sverige vill ha eruo att dom vill ha en folk omröstning..vaa?...vad har hänt..okej våran krona är jävligt låg just nu men vi är ju faktiskt i en värlskris...tar vi bort kronan så kan vi inte få tillbaka den...fan allt kommer ju bli så mycke dyrare med eruo..
Vi ska bevara våran svenska krona...ingen ska få ta den tycker jag...så blir de så bängligt med ny valuta när man är van hela livet med krona börja räkna om...nää tycker in man ska bängla!
RÖR INTE VÅRAN KRONA !!!

jag brukar se på nyheterna...och dom finns på flera kanaler...men vadå dom säger ändå nästa samma nyheter allihop..vad är för nödvändigt igentligen med flera nyhetkanaler..räcker de inte med bara en..jag tycker de är lite onödigt...eller?

Idag är de jävla piss väder ute..hujja man blir ju deprimerad när man kollar ut...men jag har varit så njöd ändå..jag har ått frukost..mmmm...så gott=)jocke hade varit å köpt så sa han att de fanns en liten sak till mig på fläkten..jaha så när jag klev upp så de första jag gör är kolla på fläkten å där ligger ett winerbröd...jag som älskar winerbröd..han är ju för söt min karl<3...så jag har suttit å käka frukost , winerbröd och sett på en natt på museum ett..den är ju ganska kul=)
Nu ska jag göra mig nå nudlar och sen blir de praktik till halv tio...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!