9/11 Måndag

vilken oturs helg för lycksele..först åker rabhi ut och sen pontare..mycke trist tycker jag=(

jag har ju inte så mycke att skriva just nu i mitt ointressanta liv!

men min lilla kisse kan rädda ens dag..när jag och jocke sitter och äter middag i vardagsrummet...nudlar!som jag längta efter dom..galet gott!..men i allfall så hör vi nått som rasar och prassel..shit tänker vi!tittar på varandra..jag kliver då upp sen tänker gå och kolla vad de var..men när jag ställer mig upp och börjar gå från vardagsrummet så börja jag as garva..jocke undra vad är de?..jag kunde inte få ut nå jag bara skratta..men när jocke reser sig upp och katten kommer in så kan inte jocke hålla sig för skratt..så jävla kul!..katten har då legat i påsen på köksbordet som jocke hade varit och handla hade lämnat den där...han älskar påsar!han hade då säkert rammla..hans min såg så förbannat roligt ut..som han inte förstod någonting...han hade fastna med huvudet i en "handtaget" på påsen..så han gick om kring med en påse på sig..den satt som en tröjja på han..jocke ropa hämta kameran..men visste inte vart jag lagt den..typiskt vissa moment som man inte får på bild..jag lovar skulle ni ha sett de så skulle ni garva ihjäl er..min lilla Simba han är för go ibland<3

Började min vecka med att jobba kväll ganska skönt faktiskt..så jag har varit ute å sladda!..haha..jaa jag kan ju inte sånt så mycke har ju hållt på med sådant och har inte våga...men de är riktigt kul!..jäkla till slut så gick faktiskt bra att sladda..jag börjar lära mig..haha..gu vad nice de hade varit om man kunde få fara ut på isen och leka och sladda..wii!så rooligt!..

nu har jag dragit kvälls fika och skrivit här nu är de sängen som gäll
God Natt !!

Simba<3

Brum Brum !

Kommentarer
Tjoffsan

Jaa sladda e de roligaste som finns;)

Älskar dig så mycket gumman, och saknar dig massor!!

<3

2009-11-10 @ 00:19:00
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!