De Heter Plättar !

Vilken dag de har varit..bängel , bängel och åter bängel..men en del skratt också..haha!..dom är så roliga..bättre arbetskamrater finns inte..de är trist Gunnel ska sluta=(...snyft hon får inte börja på de nya stället kommer kidnappa hon!

kom på att jag var jäävligt sugen på plättar...å jaa de heter PLÄTTAR!!..har haft många disskutioner om de dessa plättar...dom här västerbottningarna säger pannkaka..nej nej och åter nej..haha..dom säger att dom små heter plättar och dom andra heter tunnpannkaka och de som är i ugn , ugns pannkaka..man blir ju yr i huvudet!..massa bängel!..stora som små de är samma smet!..alltså plättar!..spelar ingen roll om dom är stora eller små de är plättar!..å de som är i ugn pannkaka..enkelt!!
PLÄTTAR PLÄTTAR PLÄTTAR !!
SÅ bestämde att jag skulle göra de så handla efter jobbet..så då stod först jocke å stekte..jag diska!..hör och häppna jag brukar aldrig idas vid den tiden..sen gjorde jag resten ungifär nästan hela smeten..ååå så Gott !!de är de bland de goaste som finns!..med grädde och sylt!..men jag gillar ju ha socker på..mumma!..satt och såg ett csi maimi avsnitt..japp perfekt å se när man äter..haha...
Nu sitter jag här med ett ljus bredvid mig..vi har ljus tända lite överallt..de är så mysigt!..men sen har lampan gått i sovrummet till och med lilla lampan och lampan i hallen..ser inte ett smack!..haha..jaa vi får se när vi ids köpa lampor..
Å så klart träna jag på mina sladdningar idag..haha..jag har som fått de som en hobby..ni skulle se när jag parkera..jag drog bredsladden..haha..å nej de var inga andra bilar bredvid...så vårdslös kan man inte vara..jag har redan krocka en gång..inte igen!
Ska ta mig en dusch nu och sen blir de se andra avenyn och äta chokladpudding och grädde..MMM!jajja men man ska feta sig!
jag tror många har haft huvudvärk idag!..på jobbet , jocke och jag..å de är inte kul för fem öre!
Ha de !
See yaa!


Kommentarer
Helena

Haha min heting! ;)

2009-11-11 @ 01:12:44
URL: http://justbambi.blogg.se/
Christer

"Sanningen gör ont". Men pannkaka heter det om man ska vara lexikon noga. Jag själv säger också plättar, men det är ju för att jag är från Norr själv ;) hehe. Krams

2009-11-11 @ 06:20:42
sophie

plättar är små, pannkakor är stora, dom tjocka är ungspannkaka, PUNKT SLUT ;)

2009-11-13 @ 22:22:12
URL: http://soffoos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!