.

Det snöar för fullt=)..Ja!...jag hoppas de håller sig nu!
Nu är de julstämming!...men jag känner som ingen..känner mig inte på topp!..ju längre tiden går så upptäcker man att människor bryr sig verkligen inte eller så vill dom inte bryr sig!..man skriver till folk men dom hoppas över att svara till mig...jag orkar fan snart inge mer...man tror att de löser sig när man får jobb och allt blir bra..men då skiter de sig på annat håll..hur länge ska behöva må så här?...jag trodde inte jag skulle behöva må så här igen..men tankarna dyker upp..man vill inte vara kvar..man känner sig helt jäkla meninsglös och ful och äklig..jag gillar inte de jag ser i spegeln...varför är jag värdelös så ingen orkar bry sig?..förkänar jag de?...
jag vill här ifrån!!..jag vill ta mitt pick och pack ta med mig jocke å dra!..men jag trivs med mitt jobb..men är värt att må dåligt för att jobba och käna pengar?..jocke vill ju inte flytta heller..å jag vet inte alls vad jag ska ta mig till..hur länge ska man ha de så här?..de är så många tankar men vad ska man göra??
jag vill bara gråta!

Just nu sitter min bror på ett plan till Thailand..gu så skönt för dom!..men nu kan jag inte prata med han på ett helt år!..och man är ju orolig för de händer så mycke hemskt i världen..Just nu önskade jag att jag hade kunnat varit med å bara fått skita i allt!..jag vet att vi skulle ha haft de roligt..
Jag hoppas ni får de bra!..ni ska bara njuta!






men i allt skit..så är kommer ändå min dag bli bra!..klotksi ringde=)..de var presic de jag behöver!..svammla om allt möjligt!..skratta å glömma allt som har med problem att göra..de är de som får mig att fortsätta!..Du gör min dag!Tack för att du finns!..love you<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!