Gruvar Mig För i Morgon

Idag har jag jobbat till tolv..jag gillar som dom dagarna dom är sköna..man hinner göra saker...så handla lite..jocke ooh Lia åkte i väg till östersund för köpa skoter grejjer..jaa lia är lite galen å får för sig sånna saker..haha..så jag har vart ensamen=(...har tvätta , städa och diska..riktigt dukig har jag varit..så nu hänger de tvätt över hela lägenheten för att vi har värdlöst tork rum med en liten fläkt på väggen..värdelöst!..har suttit och kolla på film kenny starfighter..inte bra film..men där min humor..haha..
nu har då jocke kommit hem allafall

Sitter här och gruvar mig för i morgon!..begravning i morgon..jobbigt jobbigt!!..jag trodde inte jag skulle få gå på din nu så tidigt..ju fler begravningar och ju fler man förlorar desstå jobbigare blir de..jag har misst några på min färd..först farfar som jag inte minns var så liten..sen farmor min bästa vän..sen lilla simon och sen mormor..dom flesta som de ska vara som farmor och dom men dom var ju så gammla å så skröpliga men nå kändes de...sen simon som bara vart 21 år så ung...men får ändå som skylla sig själv lite..förlåt simon att jag säger de..men så går de när man håller på med droger..men hade inte kontakten så mycke efter han börja med drogerna..men han var så gullig kille..var bara synd..
och nu Stig..men han var ju frisk och glad..inte man trodde skulle hända nu i den åldern och så snabbt..Jag kom ändå nära han..man kunde prata om allt!..men han var sån person!..lätt att ha att göra med..
men de ska nog gå bra i morgon ändå...Jocke har då lagt fram sina kläder och jag inte ens valt några..men de gör jag i morgonbiti...

Tänkte gå och lägga mig nu
God Natt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!