Lördag 7/11

Fan att Rabhi åkte ut=( tyckte att Eddie var såååå mycke sämre..fy fan vad falsk han lät!...men de inget att göra åt..kommer bli trist och se de när inte han är med...
Vi gjorde inget alls vettigt igår...lata typ hela dagen..finns ju ändå inte nå att göra eller någon att vara med i denna stad!...men vi tog oss en promenad först förbi dollar sen hem till familjen Bäckman..som vi åt goo maten..å såg Idol så klart :p
Idag har vi städa så fint!...sen varit och handlat mat..Nicke har också varit med oss..vi tog hem mat från frasses även om jag ville ha pizza..men he va gott de med!...
Ikväll blir de bara lata sig!

Jag Saknar dig Jeanette!...fick sms av henne igår!...vi prata om de som hade hänt..jag grät!...sån underbar en människa..hon verkligen bryr sig..och hon skrev att hon kunde stoppa för att fälla en tår så brast de för mig...hon sa att hon bara ville hålla om en...tack Jeanette för att du är den du är!

Tack Tove för att du ringde mig även fast de var lite olägligt just då...jag är så glad att du finns!..I Love You Big Time<3

Tove <3

Jeanette Saknar dig!


Kommentarer
Helena

Move back :)

2009-11-07 @ 20:59:48
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!