Måndag 23/11

När jag gick till jobbet i morse fick jag en chock!..SNÖ!..massor av snö..yes!..men de har varit mycke blaskit och jävligt..jag hoppas den stannar denna gång!så de var halt på vägen..så man har kört sakta!

Sen när jag kom hem så hade jocke diskat dag igen=)..han stod där med ett smajl..söt gubben!

Har suttit och prata med min pappa i telefonen..han var på väg till gällivare..de roliga är när han alltid ringer när han är på väg dit eller hem till lule å man frågar vart han är så är han i morjärv..å de var han nu..pappa sa att de måste vara nå magist med morjärv..haha..vi har suttit över en timme..vi har prata om allt..om idag..till gammla minnen=)...men de börjas höras så dåligt sen för de var dålig mottagning..lilla pappa<3

int så mycke mer vettigt å säg..ska väl ta ne dusch kanske å sen så om de är nå på tv

på tal om gammal minnen så hitta jag denna bild från midsommar:

Från midsommar!Jag och Björn..tycker jag ser tjock ut!haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!